Сестрата на вятъра

Един случаен прякор…но много сполучлив

Любовно писмо до едно детство… октомври 25, 2008

Рей Бредбъри – „Вино от глухарчета“

„…Изкачиха се на едно малко хълмче и се вгледаха напред.
– Ето там, и оттатък – виждате ли – показа баща им. – Там живеят големите кротки летни ветрове и се провират из зелените дебри, невидими, като призрачни китове.
Дъглас погледна бързо, не съзря нищо и се усети измамен от баща си, който също като дядо му говореше вечно с гатанки. Но чакай…Май все пак…Дъглас замря и се ослуша.
– Да, да, ще има нещо да се случи – каза си той, – зная!…“

Да, това е книга, която всеки, който копнее по най-безумните си мечти и измислици трябва да прочете! Скоро излезе и продължението- „Сбогом лято“, обаче смятам да поизчакам няколко дни преди да я започна. Нека виното от глухарчета да поозрее в мен и тогава ще се сбогувам 😉 !

 

3 Responses to “Любовно писмо до едно детство…”

  1. […] това е, затворих продължението на “Вино от глухарчета” на Рей Бредбъри на име “Сбогом, лято” и наистина се почувствах […]

  2. Мая Says:

    Аз я завърших снощи и се разплаках от красота и тъга, и поради факта, че прекрасното ми детство отдавна си е отишло и никога няма да бъде, детството ми в полето, по дърветата, по улиците, в рекичките, също като на Дъглас. После си прегърнах книгата и съм си заспала така със сълзи на очи. Прекрасна, невероятна книга. Мисля да си взема и продължението. Незнам, дали ще е същото. Едва ли.

  3. sisterofwind Says:

    Уверявам те, че няма да съжаляваш ако прочетеш и продължението. Ще останеш още по-развълнувата и това вълнение ще бъде вече пълно! Прочети я.


Вашият коментар