Сестрата на вятъра

Един случаен прякор…но много сполучлив

Ловецът на хвърчила декември 5, 2008

pc0500052

Истинска и много вълнуваща история!

Халед Хосейни се оказа автор, който толкова силно ме потресе и трогна, че дълго няма да забравя и да мисля върху съдържанието на тази книга.

Разказът за една безпределна вярност, която е единствената причина човек да се превърне в сянка,  която обира несгодите и нещастието на своят „господар“!

Но все пак, въпреки истинските сълзи, все от мъка,  и множеството затаен дъх, които бяха предизвикани у мен аз не мисля, че такава вярност е оправдана! Винаги дозата егоизъм е важна, когато човек иска да съхрани себе си. Но разбира се времето и мястото на събитията в книгата не предполагат този здрав разум.

Темата за предателството и изкуплението е другия важен елемент. На в никакъв случай не е този американизиран глупав героизъм, напротив, много истинско и изстрадано изкупление, което те кара отново да заобичаш подлия и да простиш за всичко.

Много мислих и все още не съм сигурна дали книгата ще бъде възприета и от мъж по същия личен начин, дали и в една мъжка душа ще се събудят тези емоции, които бяха предизвикани у мен. Надявам се скора да разбера.

Мога да обобщя- Изключително вкопчваща и много тежка книга! Не оставяйте да ви се изплъзне!

ЧАКАНО ДОПЪЛНЕНИЕ С ЕДНО ЗНАЧИМО МЪЖКО МНЕНИЕ: „Толкова добре разказана История, за един живот, едно детство, едно приятелство, на което времето не влияе – история, която показва колко скъпо струват в последствие допуснатите житейски грешки. Това е една от малкото книги, които човек си заслужава да прочете, запази, запомни. Лично за мен първата беше „Мъртвата зона“ от Стивън Кинг, която макар да съм чел преди повече от 14 години все още помня много добре, също така „На изток от рая“ и „За хората и мишките“ на Джон Стайнбек – все знаменателни книги .“

Благодаря на Величко Петров за това, че се постара да ми помогне!

 

4 Responses to “Ловецът на хвърчила”

  1. Dumbgell Says:

    Очень интересно!!! Только не очень могу понять как часто обновляется ваш блог?

  2. Cheldizeheda Says:

    Ты как обычно радуешь нас своими лучшими фразами спасибо, беру!

  3. Нечаев Says:

    Такой пост и распечатать не жалко, редко такое найдешь в инете, спасибо!

  4. Мирей Says:

    И двете книги на Хосейни ме разтърсиха до дъното на душата ми. Запалиха интереса ми отново към региона с постоянни размирици, към хората, културата, и разбира се преливащата човещина и сърдечност.


Вашият коментар